30 Haziran 2014 Pazartesi

The fault in our stars


 Bu kitabı kızım bu kış okudu. Hemen bitirdi yaladı yuttu. Sonra devamı geldi yazarın tüm kitaplarını okudu. Burada basılmışlar yetmedi ingilizce olanlarını da okudu. Ben bu arada ne mi yapıyordum? Okumak için can atıp elimdekileri eritmeye çalışıyordum. Bana göre yazın plajda okumalık tı bunlar.
Yazarı tanımıyordum. Biraz araştırınca 1977 doğumlu Amerikalı gençlik kitapları yazan, You tube video blogger yani vlogger bu da yetmezmiş gibi online eğitim videoları yayınlıyan birisi çıktı karşıma. Yazar aynı zamanda birçok ödül de almış. Hemen videolarını seyrettim zeki olduğu her halinden belli ehh artık yaratıcılığı da tartışılmaz siz de tanıyın derim.

Ben kitabı okuyana kadar 2012 de basılmış kitabın 2014 te filmi çıktı. Ehhh tabii kızım sayesinde fanı olarak dört gözle beklediğimiz filme dün akşam gittik. Benimle deli gibi dalga geçiyordu sen dayanamaz ağlarsın diye................................
Ağlamak ne kelime önce kendimi kastım kastım ağlamıyayım diye güzel bir başağrısı kazandım sonra başladım ağlamaya........ Offfff evde olsaydım böğüre böğüre ağlardım ama sinemada tuttum kendimi. Şimdi sakın mazoşist falan zannetmeyin beni ama film müthişşşşşş. Kitabı okuduysanız da okumadıysanız da mutlaka seyredin.






Film de çok güzel bir kız Shailene Woodly başrolde. 1991 doğumlu Amerikalı. Ansel Elgort da başrolde o da 1994 doğumlu Amerikalı. İkisi de çok iyi oyuncuymuş. Film süper. Seyredin.
Ben hayatımda ilk kez önce filmi seyredip sonra kitabını okuyacağım. Olsun. Çok güzel di.Kaçırmayın seyredin derim. Doya doya da ağlayın. :)) OK.......... OK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder