25 Mart 2014 Salı

FERZAN ÖZPETEK - ALLACCİATE LE CİNTURE

Çok seviyorum ben Ferzan Özpeteği............ Yani her filmine bayıldım bu yüzden dir ki biliniz bu yazı taraflı. Onun tarafındayım ben.
Hikayelerini seviyorum, yönetmenliğine , senaryolarına bayılıyorum. Onun gözünü ( demek istediğimi anlamayan olmuşsa .... bakış açısını) onun ruhunu çok seviyorum. Onunla gurur duyuyorum iyi ki var.


Müzik zevkinide çok seviyorum. İtalya'da yaşaması zaten benim için extra puan....Fenerbahçe doğumlu olup kalamış çocuğu olması ise işi bitiren nokta. Ne varsa bizim köyde var :)) Heee unutmadan bir röportajında okudum -kintsukuroi yi biliyor..............ve etkilenmiş aynı ben............. Bilmeyenler google lasın anlatması uzun :))



 Gecikmeli olarak son filmine gittim. Kemerlerinizi bağlayın...................... Bizim eleştirmenler pek iyi yazmadı ama siz kulaklarınızı ve gözlerinizi onların yorumlarına tıkayarak filme gidin. Pişman olmayacaksınız. Ben hayranıyım diye olsa da bir kere bence onun filmleri kaçmaz klasik olmaya aday filmlerdir hepsi.




Bu film bana neler söyledi hemen anlatayım :

Bir kere şunu bilin ki bir aşk var Lecce var daha ne olsun....

1 ) Aşk olmadan o tutku olmadan hayat boş.
2 ) Bazen insan kendine layık görülmeyen ama çok seveceği birisiyle hayatını birleştirir ve mutlu olabilir. O onun seçimidir başka tercih le belki daha mutlu olur ama olsun..............
3 ) Hayallerinizin peşinden gidin.
4 ) Kanser iğrenç bir hastalık kontrollerinizi yapın. (Randevu almam gerek)
5 ) Lecce ye mutlaka ama mutlaka gitmeliyim ilk fırsatta ............ beni çağırıyor.
6 ) 2015 yılı planı belli oldu bu sene kesin İtalyanca kursuna gideceğin 2014 ekim çocuklar okula ben kursa :))
7 ) Aldatan adamı asla ama asla affetmeyin.
8 ) Hayat kısa ............... edin .
9 ) Rino Gaetano A MANO A MANO güzel şarkı insanın arabayla İtalya gezerken dinleyesi geliyor.

Filmin sonu hikayenin devamı seyirciye kalıyor üzgünüm. Sizin hayal gücünüz. Ben güzel bir son yazdım heee unutmadan aldatmaya da bir son verdim bu işaret olsun size dedim :))Birbirinizin kıymetini bilin dedim :))

Güzel film için tekrar teşekkürler Ferzan Özpetek bir de soundtrack albumu çıkartsan ne muhteşem olur.
Gidin bu filme hem de mutlaka ................Enjoy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder