11 Şubat 2014 Salı

Sometimes



Bazen ............ kendin olmaktan sıyrılıp başka bir forma girmek ister insan. Şöyle küçük bir mola. Fena mı olur? O nefes aldırır bünyeye........... Şarj olur insan............
Bunu şöyle düşünmek de lazım acaba başka canlılar yapıyor mudur? Hani bir arslan şöyle mola veriyorsa arslan olmaya, insan mola vermiş çok mu? Başka canlılar da gördüm molada. Jaguar, leopar onlar da ağaç tepesinde dinleniyorlar. Şarj ediyorlar kendilerini.


Ciddi ciddi düşünmek lazım. Mola vermek lazım. Ruhen ve bedenen molaya ihtiyaç duyulur. Unutmadan mola vermeli.


Final benim molalardan birinden. Senede bir yapsam da öyle iyi geliyor ki koca sene yetiyor. Durup dururken yazdım gitti. Keyifli molalara keyifli kaçamaklara diyelim.

Şehirde kaçamak kitap okumak sanatla ilgilenmek............... her neden keyif alacaksanız onu yapmak işte. Benim dört gözle beklediğim bir kitap vardı çıktı. Ferzan Özpetek kitabı. Filmlerine hayran olduğum tatlı insan kitap yazdı hemen aldım. Bir gece de bitirdim. Zaten kısa ama keyifli okunası. Bir çok cümle var altı çizilesi. Kitapla ilgili sevmediğim tek şey var o da sayfa biçimi. Kitabı alanlar daha iyi anlayacaktır ama anlatmaya çalışayım. Kitaba yandan bakınca birazı dar birazı daha geniş sayfaların. Her bölüm birbirinden farklı genişlikte. Bu beni sinir etti. Takıldım yani gereksiz buldum bir de zor çevrilici buldum. Zevk işte.

Ama sonuç olarak eğer Ferzan Özpeteği kendi değimiyle : Roma'da Türk İstanbul'da İtalyan olan yönetmeni seviyorsanız bayılırsınız yok eğer tanımamışsanız da tanışmanızda fayda var aşık olacaksınız derim. Enjoy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder